hei!
Jeg heter Ragnhild.
Jeg er 17 år og kommer fra Aurskog=)
Linja jeg går på heter Studiespesialiserende formgivningsfrag, og jeg går andre året;)
Jeg går i klasse med 6 herlige jenter, og trives veldig godt sammen med dem!
Denne bloggen skal jeg bruke i skolesammenheng.
Hva vi har jobbet med hittil i år!
for 17 år siden

Hei Ragnhild
SvarSlettVeldig søt og fin rosa side :)
Teksten er tydlig og lett å lese.
Heei Søta<3
SvarSlettDu har en kjempe fin side, søt og rooosa=)
Du har en tydlig tekst her, så det er lett og lese, fargen på teksten passer sammen med layout`n ;)
Kult bilde.. haha, veldig kunsterlig.. fint du har klart å få til noe i photoshop også=)
Sist men ikke minst, du er sååå flink i sketchup =D hihi..
Nuss på sjakan fra meg <3