torsdag 22. januar 2009

Mitt første innlegg=)

hei!

Jeg heter Ragnhild.
Jeg er 17 år og kommer fra Aurskog=)
Linja jeg går på heter Studiespesialiserende formgivningsfrag, og jeg går andre året;)
Jeg går i klasse med 6 herlige jenter, og trives veldig godt sammen med dem!
Denne bloggen skal jeg bruke i skolesammenheng.

2 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild
    Veldig søt og fin rosa side :)
    Teksten er tydlig og lett å lese.

    SvarSlett
  2. Heei Søta<3

    Du har en kjempe fin side, søt og rooosa=)
    Du har en tydlig tekst her, så det er lett og lese, fargen på teksten passer sammen med layout`n ;)
    Kult bilde.. haha, veldig kunsterlig.. fint du har klart å få til noe i photoshop også=)
    Sist men ikke minst, du er sååå flink i sketchup =D hihi..

    Nuss på sjakan fra meg <3

    SvarSlett